Sara Claesson -

håret blev bra :D

det är ritkigt ovant med håret jag har. men det är riktigt snyggt. trivs med det men tar tid att vänja sig :P
varje gång jag går förbi spegeln blir jag paff (för det är inte jag.. än) men som igår brast jag ut i: - vilken sygging
ja jag låter själviskt men jag tycker om det. och sen ska man ju ge själviska kommentarer till sig själv med. man mår bättre då. det är hälsosamt
men det är fortfarande liute till som ska fixas. lite sånt där småpill. jag hoppas verkligen att det kan fixas innan tisdag men om det inte finns till till det så förstår jag verkligen. menn hoppas hoppas

skulle egentligen vara hos jennie och fira hennes födelsedag men mådde verkligen inte bra. kom hem och däckade en stund och kände mig som att man var bakis men tio ggr värre.. fy fasiken. hoppas de blir bättre
och sen hoppas jag att guman har haft e bra födelsedag

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: