Sara Claesson -

ge mig ett svar på frågan för sjutton

jag har fällt många tårar för dig och försvarat dig när folk har pratat. förskt att verkligen finnas där för dig och visa att jag bryr mig. har mått dåligt för din skull och till coh med vart deprimerad för att du påstår att du haft det så tufft. men det mesta har jag nu förstått vart lögner. en del för att du ville få uppmärksamhet och att du mådde bra av det. det sårade mig så enormt och alla i min omgivning. att du kunde sjunka så lågt med det du sa. att du kunde behandla oss så när vi ställde upp för dig så mkt. nu är det slut med det!
en person som var en viktig del av mitt liv innan och nu har hon börjat att ta kontakten igen. jag har svårt för människor som endast ser sig själva och beskyller andra för problem som personen har själv. att det är personen som har orsakat allt själv men att det är lättare att skylla det på andra. skylla det på en människa som är så varmhjärtad och en bra människa. jag har väldigt svårt för detta. för den som hamnar emellan elden är min styvpappa. en som alltid ställt upp för mig och pushat mig för att jag ska klara mig. han har alltid funnits där och för att din egna mamma ljuger ska inte han hamna emellan och få ta all skit.
jag anser att du ska ta tag i dina så kallade psykiska problem som du skyller över på honom och lära dig leva med det. sluta upp och låta som om det inte är fel på dig utan det är världen som gjort dig så här. att du påstår att du inte velat komma till eller att folk vänder ryggen till dig. det är rent skitsnack och du har nog inte förstått att det är ditt beteende som gör att folk börjar vända ryggen till dig. du tror att alla ska respektera dig och alltid ställa upp. men vet du vad. har man inte förtjänat det och inte kunnat respektera andra så var är menningen att ställa upp för dig. varför ska man finnas där om det endast är en envägskommunikation. jag förstår inte detta. ursäkta men jag fungerar inte så
det du och jag hade innnan du flyttade vart underbart. jag älskade dig då men nu efter dessa år så finns inte mycket mer än avsmak kvar. det är klart att får du ordning på ditt liv och förstår att du gjort fel då finns möjligheten att börja om på noll och ta kontakten igen. starta upp en ny relation men just nu finns inte den chansen-. just nu orkar jag inte ha dig i mitt liv.
det kan tyckas vara dumt att man vänder ryggen åt dig nu när du har ett helvete. men glöm inte att det är du som har skapat detta och om du hade tagit kontakten med oss tidigare utan att baktanken var att du behövde pengar så hade vi funnits där. om du inte hade skyllt över allt på oss att det var vårt fel att du har det som du har det. vi försökte verkligen innan du försvann men du ville inte ha vår hjälp. du skickade ett brev där det stod att vi inte var din familj längre. då finns inte orken att kämpa för något som inte kommer att existera.

så jag ber dig. ta tag i ditt liv, förstå vad du gjort och sök hjälp för detta så kanske vi kan börja om igen......

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: