Sara Claesson -

en trevlig kväll och en tung hemlighet

hade ivana och andrea över på besök. längesen jag träffade dem. så frbannat efterlängtat. hade det trevligt med att dricka lite julmust och äta pepparkakor, lussekatter och chocklad. gott
fick en del julklappar med

- ett strykjärn
- en stor badhanduk samt vål och sånt inför resan :D
- och en tshirt där de står: blondin och smart.

vi kom in som vi brukar göra på väldigt många olika ämnen men sen ett som berör mig väldigt mkt. vilket slutade med att jag avslöjande en tung hemlighet som jag bärt väldigt länge. jag har kännt dessa två personer i 6 år men inte förens nu har jag kunnat berätta det
jag är lättad men ändå så är det ngt jag oroar nmig för. jag vill inte att de ska se mig på ett annat sätt eller behandla mig på ett annat sätt. jag vill att det ska vara normalt. men att få reaktionen att en blev arg kunde jag nog räkna med. eftersom det har tagit 6 hela år......

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

vad är det gumman? nåt jag inte vet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: