Sara Claesson -

en härlig helg i gbg

inte skrivitt på länge men har verkligen inte haft energi till det tyvärr. men helgen som var spenderades i gbg med 3 härliga tjejer

Fredags
- vi kommer till vandrarhemmet vid 18 tiden, checkade in och allt. men sen fanns det varken ork eller tid till att gå på marknaden och man var ganska hungrig så en tur in till avenyn och mat på bryggeriet satt fint. filet mignon.. mumss...
sen blev det hemgång. det där med spårvagnar var ganska förvirrande... jag förstod ingenting i början faktiskt. men massor av snack till sena natten

Lördag - vaknade till en mysig frukost. alla lite avdomnade men taggade inflr en shopping runda i gbg... såå kul att komma iväg. hade de lämnat mig på ett st'lle där så hade jag vart så borta att jag inte hitatt tillbaka. men jag hittade ett par vinterskor till mig sen var det en hel del julklappar.
kvällen avslutades med middag på Rumpan Bar med drinkar efteråt och leken "Jag har aldrig....." trevlig servitör vi hade med han var värd sina dricks som han fick. ritkigt tolig kväll. kommer kort på det senare i inlägget

Söndag - sega när vi vaknade men up till fukosten sen städa och äta.. och packa.. var stökigt vårt rum var. helt otroligt men sen var vi ju 4 tjejer med så det kanske inte är såå konstigt. men det blev en tur på NK också.. va fin deras julskyltning var..spännande.

men en skön helg i gbg var det man behöver för att orka med resten

Lördagen på stan:

       

På resturangen: Rumpan Bar

            

NK Julskyltning:

     

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: