Sara Claesson -

rastlös ggr 10000

så jäkla rastlös. känner att nu bölrjar jag bli trött på att gå hemma. visst finns det mkt att göra här men orka.

- jag får inte lyfta,
- inte motionera mer än 20 minuter i sträck (30 minuter in till stan),
- jag får knappt anstränga mig för då mår jag verkligen dåligt,
- inte träna,
 - försöka att vila så mkt som möjligt
- inte köra bil helst innan sjukskrivningen är över
- inte sitta still så mkt utan försöka att ta "pauser"
- helst inte läsa så mkt

men jag känner mig så handikapad. jag får inte göra ngt jue.  samtidigt som jag vill ha hjälp och så så vill jag klara av saker själv. jag är van att klara av allt själv så gott som min hjärna är kapabel till.
men inte ens detta.
en vecka kvar av sjuskrivningen sen så får jag börja lite smått med saker.
johan åker om 1v+4 dagar
fy fasiken. de gör de jue inte bättre.
har gjort en snygg nedräkningslista så de inte ska kännas så himla länge iaf.

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

jag vet hur det är. på riktigt. så jag lider med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: