Sara Claesson -

jobbigt ll

allt ska hända just när mitt stöd är borta och inte är hos mig.
verkligen allt. fy fasiken jag vill bara att han kommer hem men det är 113-115 dagar kvar tills jag får se han igen. tyvärr blir det väl på juldagen som jag får se han igen. fy fasiken jag längtar så jäkla mycket efter han. usch
tur att jag får lite stöd av en nära vän som sitter i samma sits.

var i helsingborg i helgen och det var trevligt, bra väder trevligt folk och en riktigt sjuk fest. man blev verkligen bara trött på den.  uschanimej.
men förutom den så var det verkligen trevligt. kul  kan tänka migatt det är en riktigt trevlig sommarstad.
men ska ner te kalmar en helg nu framöver förhoppningsvis 19-21 sep
det ska bli riktigt kul. man måste verkligen ta o unna sig saker nu så man kommer på andra tankar. annars går man ner sig i saknad och lessamhet

jag vill ha tillbaka dig nu!! <3

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: