Sara Claesson -

9/8-08

diagnos WHIPLASH!!
 kände bara att klumpen böev större när jag fick reda på detta. jag ville bra skricka ut och jag kokar fortfarande. minsta lilla sak till och jag sprängs.
fick svara på ett antal frågor och göra lite stretchtester. jättebra sjukgymnast verkligen.
ja så nu får jag ine lyfta ngt mer än i vardagen och jag är änsålänge sjukskriven te 17/8. jag hoppas verkligen inte längre. men kan hända.
sätter jobbet i en jobbig sits. o visst så skall jag inte tänka på det men man gör de iaf. speciellt när chefen vart så tillmötesgående som hon vart. men finns inte mkt jag kan göra tyvärr.
så ja frågan som var i huvudet igår var att varför ska allt hända mig..  kommer snart inte vara en enda del i kroppen som inte blivit skadad.
inte för att man sen ska klaga på sjukvärden här men den är verkligen kass. inte en enda tid har de haft sen jag försökte att ringa i måndags efter olyckan utan de ber mig att fortsätt att ringa så finns de säkert en tid imon. visst pytsan heller då hänvisar de mig till att ringa dagen innan. fasiken har de ingen tid på måndag eller nästa vecka då blir det akuten.
inte för att akuten är så mkt bättre men där hoppas jag jue iaf få hjälp.'
jag är bitter!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: