Sara Claesson -

9/8-08

jahopp då är man sjukskriven i en vecka.. elelr tills den 17/8
skitkul.. försöker att smälta allt men de går inte riktigt så bra..
vill bara skrika ut.. räcker de inte att jag åker på reumatism o ryggproblem jag behöver inte åka på ytterliggare saker... fyyy fasiken..
aja de borde eg vara en ide att fundera på att lägga sig ner i söngen och stanna där.. då borde man jue inte få ngr jätteproblem förutom att man lär bli fet.. guu va man lär växa i storlek.. hmm ne håller mig på benen ifrån allt farligt.ö. vilket oxå lär bli svårt om man ska jobba inom sjukvården... y fasen vilket liv man lever.. är inte positiv till de nu!
o så ska man gå utan att få anstränga sig mer än vardagsansträngning i en hel vecka.. o jag som är en rastlös själ... uschanimej

// sara

Kommentarer
Postat av: Thorbjörnsson

Hej! Jag vet att det kan göra mer ont när man använder kragen. Men jag är tvungen att ha den dem kommande dagarna också, anars kan jag inte hålla upp huvudet när jag går. Tackj ändå! Krya på nacken nu!

Postat av: jennie

hallå, vem har designat din blogg? inte är det du? eller? fint i alla fall. jag lider med dig gumman, jag vet hur det känns och det är skit. jag hoppades inte att du skulle få den här skiten. ha det bra gums, puss

2008-08-10 @ 14:12:44
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: