Sara Claesson -

23/8-08

sitter hemma hos pojkvännen för tillfället. han pluggar och jag sitter vid datan. va ovant att det inte är jag som sitter vid böckerna. så van vid det och när man är utan det ett tag så saknar man de lite, ngt stämmer inte riktigt överns i skallen på mig? :P
var o fikade en stund me jennie på coffe by george igår. trevligt var det och sen blev de en liten tantdricka hos henne.
alltid kul att sysselsätta sig me ngt när man bara går hemma och inte har ngt att göra. en dag kvar av sjukskrivningen sen är den över äbtligen. sista dagen imorgon.
börjar skolan nu me på måndag. trodde att första kursen var en dans på rosor men den kunde jag jue stoppa upp ngn annan stans. inte i helvete att det var de. mkt uppgifter att göra hemma. sen åker johan me på torsdag te canada. vill inte.
:(
men fyra månader går la fort. ngn som har erfaranhet av detta??
japp dags att leta bilder. denna bloggen ska uppdateras och designas om. ska bara komma på lite hur :P

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: