Sara Claesson -

ytterliggare en dag har försvunnit

man kan inte tro det men dagarna går så jäkla fort nu. det är helt otroligt alltså. har suttit o pluggat en stor del av dagen och det känns verligen som om man har fått lite gjort iaf. men inte så mkt som jag borde enligt det jag planerat upp. men men får försöka att ta igen det imon
kan jue inte plgga för många dagar som helst heller. man måste jue hinna slappna av och ta det lugnt me. fast det är svårt när man inte riktigt kan slappna av.
johan den stackaren ligger sjuk.. hoppas att han blir bättre snart. omtänksamt av han att han inte vill smitta ner mig men vill jue träffa han.. men förstår honom verkligen att man inte har den orken.. så jag längtar efter han istället :P
saknar människan sååå!! men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.
var hos min riktiga pappa idag och snackade me han lite.. skulle till IKEA och kolla ut en tavla åt honom och sen så ner till sävsjö på torsdag för att lämna en tv så han har ngt att göra när han har jouren därnere... så är det när man har ett sånt jobb
han försökte att övertala mig att bli timmis på PIVA uppe på ryhov och menade att detta var en riktigt bra erfarenhet. visst det är det säkert men att jobba med psykpatienter är en sak och man måste känan av att man klarar av det och för tillfället så är jag inte där. när man vart på den avdelningen så har man vart rädd så varfäör ska ma jobba på ett ställe där man ständigt skulle vara rädd och vara nervös.. nej tack.. snällt erbjudande men nej tack.
dags att sova.. tandis imorgon tyvärr.... pengarna har fått vingar

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är uuutmanad! kolla min blogg för mer info...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: