Sara Claesson -

så svårt....

det har gått lungt fram men det har vart så skönt. man har hunnit lära känna personen i fråga så mkt bättre. verkligen glad att det gick så. glad att den här personen hittade mig oxå.
tycker om han såå mycket och det tar verklien emot att lämna han på morgonen för att gå hem och packa för att man sa åka ner till eksjö på praktik. det tar verkligen emot. jag vill inte åka ner för jag vill vara kvar i jkpg plus att eksjö är verkligen ingen kul stad. det är så dött så att det inte r klokt. finns inget att göra. så fort man hoppar på tåget så vill jag bara hoppa av. varför ska man göra sin praktik ända där nere? och komma ifrån allt här hemma?
man kankse tycker det är löjligt men jag vill verkligen inte.
vill inte vara ifrån johan så länge. det tar emot så att åka verkligen. såå jobbigt
kommer iofs hem på onsdag igen så man är inte borta så länge men iaf.

praktiken funkar bra annars. får ta venprover, sätta nålar och göra alla baskunskaper om man säger så. har en jättebra handledare. hon ser erkligen till att man lär sig allt och att hon ställer lite krav och sätter mig i situationer där jag får använda huvudet själv och försöka att klara mig ur. vilket är jättebra. man lär sig verkligen på det sättet. men varför ska det vara så jobigt att åka?

snackade med mamma igår. skönt att få prata av sig lite och hon tycker la likadant. var på lager 157 i lördags med och jag visste inte att mina föräldrar skulle vara där. kul att träffa dem men ovanligt att se dem i en sån affär. men som man nästan kunde räkna ut så hittade de inget. men affärerna runt där shopade de loss som galningar. hade velat se det. måste ta o fixa hennes hår snart me. både klippa o färga :(

måste börja packa, städa o diska nu. åker om två timmar tyvärr. så dags att börja.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: