Sara Claesson -

lycklig tjej

ja jag kan jue inte kalla mig ngt annat. jag har min pojkvän, mina vänner och en familj som stöttar mig när det behövs. så skönt är det faktiskt att veta att man har dem bakom sig som backar upp en när det väl behövs. glad och lycklig för det

är hemma från praktiken nu tills imon kväll. trivs på själva praktiken och har en toppnhandledare verkligen så det ska man inte klaga på. men eksjö som stad var jue inget att ha. har säkert nämnt detta innan man det finns verkligen inget att göra och att allt stänger vid 18. finns inte ens ett kvällsöppet cafe vilket är riktigt tråkigt.. man tröttnar fort så såfort man sätter sig på tåget här i jkpg vill man bara hoppa av tåget igen och komma tillbaka till johans famn :D
men nu har man inte många pass kvar. ett nattpass, fyra dagspass och sen ett kvällspass att gå så det lär gå fort

snackade me en lärare idag för jag behövde ha ledigt imon från ett möte så att ma fixar praktiken och får ihop sina timmar. vilket satkärring. ursäkta utrrycket men hon är verkligen det. hon menade att jag skulle tänkt efter lite mer. vilket jag kanske skulle kunna hålla med om. men ho sitter och förklarar att det inte är obligatoriskt utan endast en resurs för oss elever i tio minuter. jag fattar inte människan.. och inte ens en glad ton. hon orde gå en sån där glad-kurs kanske.. hahaha

nu ska jag iväg men lite uppdaterat är det guman så nu behöver du inte oroa dig så mkt. jag lever än ;P

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: