Sara Claesson -

..... överreaktion et vanligt syndrom?...

... visst kan det vara ganska lätt att överreagera på saker ibland
händelser som man inte tycler om eller
om det är ngt man verkligen tycker om
det är en bra fråga
många gånger får man hålla band på sig för att inte låta det gå ut
men ibland så funkar detta inte..
men då gäller det ju bara att göra det på ett bra sätt..
fast finns det ett bra sätt?
detta var dagens samtalsämne.. haha
kan ju inte säga att vi kom fram till ngt bra svar..
men det funkar att diskutera länge

har hittat en ny favoritplats i mitt tolvkvadratiga rum
fönsterbrädan
sitta invirad i en filt med en varm kopp choklad i händerna och bara kolla ut
även om man bara ser en liten del av vättern genom ett pakeringshus
så är det faktiskt ganska skönt
speciellt om det regnar...
då kan det knappt bli bättre
eller jo det kan det
men får hoppas den mår bättre bara så blir det bra!

att få ca tre timmars sömn
för att sen sätta sig på en tre timmars lång föreläsning
och sen hem och plugga
det funkar inte.. somnade nästan på föreläsningen
och kan inte koncentrera en
men men
tenta ska man klara!!
likaväl att ändra attityden så den blir positiv
man kan ju inte mer än misslyckas sen så
men då har man gjort sitt bästa

inte långt kvar till rumsgrannen flyttar!
längtar så.. kanske äntligen blir lite tystare här på nätterna då!
skulle ju inte vara helt fel

det är dags att skriva upp allt man stoppar i sig :(
ska träffa en vän till min mamma, en dietist
som ska ändra om min kost  och ge mig tips
så jag genom mat och vitaminer kan höja mitt immunförsvar
så att jag slipper gå sjuk ständigt och jämt.
hoppas att detta funkar




image96
ett gott skratt förlänger livet!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: