Sara Claesson -

bal..hmmm... jasså du...

blev tillfrågad idag av hilesh att gå på bäckadahls bal
hmmmm.... tyvärr så vill jag  inte detta
visst vill man ställa upp för en vän men det räcker med att gå på en bal
att gå på två det skulle förstöra hela känslan såsett
men tur att han hittade ngn annan att gå med

pappa ringde innan idag och sa att jag hade tio minuter på mig sen så skulle jag vara ute
jaha... hjmm.. det var la bara te att lyssna
fixade mig och sen bar det av
mamma fyllde år. ålder ska jag inte nämna men vi säger 25+
han tog med oss ut på resturang och åt
fy va gott!
längesen man åtr sån ordentlig resturangmat om man säger så
njöt till fuöllo
och kul att fira henne på hennes födelsedag me
jag förstår inte men ju äldre de blir ju mindre vill de att man ska fira dem på just den speciella dagen
ett konstigt fenomen detta!!

så ändrade planer på kvällen och det bar av till anna me de två sen så kallade heffaklumparna eller rättare sagt ivana och malin
tänkte det skulle vara en chans att lära känna anna och malin innan vi skulle te kroatien..
filmmaraton.. riktigt roligt
image83the pacifier (vet inte om jag stavat rätt men det är sent för tillfället) ör en riktigt skön film
man skrattar verkligen.. vin diesel som helt plötsligt går från hård militär te barnvakt!!
otroligt rolig
image84the holiday.. jag beklagade mig på att jag inte sett en riktigt bra film på länge
men denna var verkligen toppen!! skitrolig och toppenbra
en kärlekshistoria och jag ska nog säga en riktigt tjejfilm
image85bridget jones dagbok är ju en klassiker ioch alltid lika rolig
men började nog alla bli lite sega mot slutet ocg det blev en hel del fnitter efter ett par glas vin, kex, ost och
vindruvor
ivana var sjutton inte klok..
medans vi andra gjorde den varma smörgåstårtan vilket var riktigt gott
men iaf.. medans vi fixade det så satt hon på en ganska instabil madrass och helt plötsligt hör vi ett skrik
och sen började malin gapskratta
då ligger ivana intryckt mellan madrassen och väggen med benen upp i vädret och ligger kvar
vi kunde inget annat än att gapskratta.. hahaha
det var en jättebra kväll iaf

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: