Sara Claesson -

vilken värme.....

så skönt att vara på vätterstranden vid sån här väder
felet är ju bara de där gigantiska myrororna som attackerar
jag menar att de är riktigt stora
som hästmror om inte större
läbbigt värre

varit en riktigt skön dag annars
så mycket planer inför brorsans student
det var mer än vad man trodde
eller är det bara min pappa som förstorar allt?
jag vet inte..
det är kul samtidigt som det börjar gå en på nerverna
men men snart är det över det oxå
kul att man ska vara hans fylletaxihela dagen¨
JIPPI..... men man får ju betalt.. jag skjutsar inte runt alla gratis heller..
nehedu

aja.. tenta imon och jag kommer att köra
men har man för tillfället räknat med ngt annat..
nepp.. det har man inte.. men man kan ju ha turen att fixa det iaf...
får se..
känns som om man bara svamlar nu så
dags att lägga sig kanske

image100

// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: