Sara Claesson -

.. taflafonen är inte att leka med..

kusin vitamin konfirmerade sig i lördags
det var trevligt att gå på faktiskt bara att man var riktigt trött
och sen är la inte kyrkan min grej direkt
fast ngn gång kan det la vara skönt att bara sitta där o tänka
men lill joel höll en sysselsatt.. han bjöd en på godis hela tiden och så satt vi båda o måade i böcker
riktigt roligt..
ngnb måste ju sysselsätta han som sagt.. haha
och jäkla kusin.
de skulle dra upp ngn släkting för att delta i en tävling
calle drar upp mig.. fy för han
det var verkligen inte snällt
konfirmanderna spelar upp olika draman från de tio budorden så skulle man gissa på vilket det var
hahaha lycka till säger jag bara
förlorade ganska rejält
calle kmr få igen så mkt nu när han fyller 18.
vänta bara.. ngt jävligt ska man nog kuna hitta på
så lätt som man heter claesson!

var o kollade på lägenhet för ngr dagar sen.
en etta på torpa.
lite spartanskt är det att leva.. jag delar en dusch me 3 st andra studenter
men annars så har jag en alldeles egen lägenhet
inte så stor men det räcker lätt för en person
har det mesta som man behöver.. blir lite köksartiklar bara och en hylla måste jag ha
och så kommr en bärbar på köpet men annars så finns allt
flyttar dit 1 augusti och då blir jag en torpabo på heltid :)
det är ju dit man vill tycker ja

då gäller det me att bli av med detta studentrum
jäkla tre månaders uppsägning.
d ä ju fasiken att de ä d som ställer till..
men det gck lättare än vad jag trodde
la ut en annons på blocket och det ringde redan 8 st på den på kvällen
taflafonen gick på högvärme och de var som gamar
inte klokt

kunde helgen ha blivit mkt bättre?!
en sån toppen helg verkligen...
inte för att man vart mkt hemma
men ngt annat distraherade mig väldigt mkt
:)
en underbar och omtänksam människa 
som vågar vara ärlig
att det fortfarande finns såna människor..
glad att det fanns en iaf
men får ta o längta ett tag till
men snart så...

dags att börja planera allt me flytten så att det funkar..
ska försöka att få över alla saker innan kroatien
men det kan bli svårt men värt ett försök iaf
men som sagt ett spartanskare boende men kmr nog att trivs.
1 minut från högskolan och nära till allt
kommer bli kul att överaska ivana när hon kmr tillbaka me allt
synd att hon inte är hemma nu.
saknar henne lite faktiskt
den galenpannan.. men snart så blir det en hel vecka me
henne andrea malin och anna
kommer att bli så kul
längtar!
dags att sova.. en mördarvecka väntar!

en tanke kan man ägna åt vem som helst, en syn kan man se men sen glömma, men när en tanke fäst sig i huvudet och en  syn eggat sig fast på näthinnan så är dem omöjliga att få bort

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: