Sara Claesson -

fy fan....

vilken dag på jobbet
aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.. nästan
har jobbat aldelles för mkt att väggen vart lite väl för nära
tur att de flesta jobbarvännerna fattar vad som hänt och att man kan behöva komma ifrån
men fasiken ta chefen..
kanske vore det lättare om hon skulle bry sig för en gångs skull
men det är nog inte lätt att ändra

mkt händer nu framöver
1 augusti flyttar jag till torpa
3 augusti åker jag te kroatien :D
21 augusti är det omtenta
sen är det en insparksvecka jag ska vara me på lite tydligen
sen så börjar det igen
men längtar faktiskt till helgen
både ledig och får förhoppningsvis träffa en viss person ;P

blir habo och huskvarna en snabbis me bilen me...
se om man hinner me ut till mormor och morfar
det var ett tag sen som man träffade dem
kanske dags snart
aja en bra helg lär det bli iaf!
längtar

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: