Sara Claesson -

1/12-07

jaha idag så är det första december men va fasiken ä snön?? aja inte i jkpg iaf. synd. skulle faktiskt inte sitta helt fel. har ngr ansikten som jag bara längtar efter att få trycka ner i snön. ge igen för allt. hehehhe
johan hade tenta idag. jag höll inte tummarna så jag hoppas att det gick bra. var även och jobbade ngr timmar på råslätt. trivs på detta jobb, kul att ha lite varierande jobb och där det är mkt lugnare än vad det vart på mitt andra i habo. där är man totalt slut både huvud och kropp efter ngr timmars jobb.

hade mina kära föräldrar på besök en liten stund idag och självklart så är det första de ska göra är att ha städinspektion. tror att mor min saknar att ha ngn att tjata på lite hemma. haha va de kommer att trivas i jul då lilltösen är hemma och hjälper dem me allt. de behöver jue ha ngn som bär in veden till dem på morgonen.

ser fram emot julen samtidigt som jag inte gör det. vill ha den där speciella stämmningen som vi har hemma när det är kväll och vi sitter vid en tänd brasa och pratar skrattar och har allmänt trevligt. men kommer kanske inte tröffa johan på ett bra tag och edt kommer att vara tufft. visst finns telefoner och internet men närheten då? får ta hjälp av ett hemligt vapen undertiden....

var hos anna och kollade på film me ivana och ngr till. fick tanken när jag gick hem att varför får man alltid tunghäfta när man ska träffa nytt folk i lite mindre grupper. alltid såkommer detta fenomenet fram att det inte kommer fram ett jäkla ord. man sitter där som ett fån och bara kollar runt och skrattar till ibland. men det h'nder bara när det är folk i ens egen ålder. jag menar yngre och äldre personen är mkt lättare. är man så rädd för att bli dömd lr????

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: