Sara Claesson -

roliga händelser



Har man ont om tid är det praktiskt att kunna förena nytta med nöje


H&M, Solna Centrum

Kvinna ~35 med två barn kommer fram till kassan.
Kvinnan: En rakhyvel, tack.
Det manliga biträdet tar fram en rakhyvel som finns bakom kassan.
Biträdet: Det är en sån här med vibrator!
Kvinnan (förvånat): Är det en massagestav också?
Biträdet (försöker hålla sig för skratt): Nej du, sånt säljer vi inte här.
Kvinnan betalar och går iväg. När hon är utom synhåll brister biträdet och flera personer i kön ut i skratt.



?Oh, that was a perfect pronunciation?Wait, where are you going??

Krogen ?On Anon?, Piccadilly Circus, London

Man ~25 börjar prata med attraktiv mörkhårig kvinna ~23, som suttit vid bordet bredvid en stund.
Mannen: So where are you from?
Kvinnan: Italy, and you?
Mannen: Sweden.
Kvinnan: Oh that?s interesting, please say something in Swedish, I?d like to hear something!
Mannen: Jag vill att du föder mina barn.
Kvinnan: Jag är från Stockholm. Jag måste gå nu!


?Ingen fara mamma, jag använde skydd?

1:ans buss, Fridhemsplan

Kille ~15 kommer på bussen och hejar på kvinna ~50 som verkar vara hans mamma.
Kvinnan: Varför haltar du?
Killen: Jag sträckte mig i en böghög i skolan.
Kvinnan (förskräckt): EN VAD?!
Killen: En böghög!
Mamman: Men du har ju flickvän?!



?Så köp dig en egen!?

Tekniska högskolan

Det är söndag natt och väldigt tomt i vagnen, och ett par ~18 småbråkar. Man hör bara när tjejen höjer rösten.
Tjejen: Men det är ju min! Varför ska du lägga dig i det?! Jag har bara använt den TVÅ GÅNGER!
Fortsatt bråk i kanske en minut.
Tjej: Men VAD?! Du onanerar ju!
Fortsatt bråk.
Tjej: Men jag vill kunna göra saker själv jag också? Men det är MIN DILDO!



?Typ att man ska plocka upp kläderna efter sig och sånt?

Café, Malmö

Två män ~30 står i kön på caféet och pratar.
Man 1: Fan också, jag måste köpa nya jeans. Alla mina jeans är sönder. Eller så får jag köpa en symaskin.
Man 2: Vad fan ska du med en symaskin till? Skaffa dig en tjej istället. De fixar sånt.
Man 1 (funderar en stund): Nej fan heller, de kommer ju med en massa extra jobb?



ibland så kan man verkligen undra vad foklk tänker med..
eller om de ens tänker överhuvudtaget....
eller om de bara haft en dålig dag..
man kan ju alltid undra....

aja lite rolig påskläsning.. njtut o skratta
landet nästa.....
 
//sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: