Sara Claesson -

marie serneholt har inget pokerfejs....

 


marie serneholt har inget pokerfejs.... verkligen inte...
människan skricker rätt ut när hon fått en triss
det är ju då man ska hålla tyst...
inte visa att hon kommer att vinna
vissa klarar inte av denna sporten me poker
tyvärr åkte bert ut...
stackaren.. men tror inte att han trovdes så..
men vem, vet.. kanske hans grej istället för sjungandet?
kanske hans kall??


blir så arg på halebop..
de skulle skicka ut koder så att man kan använda kortet man fick av dem..
men jag har inte sett ngr koder och jag ska gå över på måndag
de menar då att jag ska beställa koder från deras hemsida
och dessa kommer jag få tidigast onsdag senast torsdag..
jag kommer att vara mobillös i 3-4 dagar
jobbigt värre!!!
känns somom hela ens liv kretsar kring dendära mobilen..
hela ens liv finns däri
så man ä'r arg på dem..



kollade upp och på väggen kryper en jättespindel
ber en vän döda den.. men nej nej..hon bara sitter o skrattar
tycker jag ska ta chansen o bearbeta min fobi
fy sjutton
elakt tycker jag
tog tre djupa andetag och samlade mod till mig för att lyckas gå fram och döda den jäkeln..
lyckades tillslut med detta.. känns bra men rös en bra stund därefter
den dära bara skrattade och menade på att man inte gör det
usch då...



när man ändå är arg nu så kan man spinna vidare lite på det
personer som man inte vill ska ringa, som är fulla och vill upprepa sånt som man kommit överens om i nyktert tillstånd..
håll er borta
vill inte höra av er när ni inte är nyktra...
det är så jobbigt.



// sara

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God natt!! Kram!
~Ha en trevlig helg!~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: