Sara Claesson -

man blir som man umgås....

vilken dag..
vaknade tidigt för att jag trodde att jag skulle hinna med allt
men icke sa nicke..
det kvittar ju hur tidigt man än går upp så hinner man inte med allt iaf
skulle ju både hinna me att plugga, städa, äta, tvätta
innan jag skulle börja jobba
men nej...
hinner inte ens med hälften...
man ska aldrig dra sig när man vaknat... ALDRIG!!
man somnar ju bara om igen...

det har ärligt talat varit galet på jobbet...
sitter o hjälper en med maten och helt plötsligt få jag en hushållsrulle i huvudet
en gammal tant med jävelskap i blicken möter mina ögon och börjar gapskratta
fan tänker man bara..s en står jag
en arbetskamrat och går igenom kvällens sysslor..
helt plötsligt skriker hon till...
en annan tant har då kört på henne med rullatorn och påstår att hon står i vägen... 
det roliga är att vi står i ett hörn och inte alls i vägen
alltså ibland blir man totalt virrig av att vara där
men det är la inget nytt
man blir ju som man umgås = dement
man blir så trött av att bara jobba ngr timmar
när man inte är van..
usch på detta

simon: - det är väldigt stor skillnad på lull lull och krims krams!! design: simon & thomas
kan ngn förklara detta för mig tack!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: