Sara Claesson -

homer simpson på tyska.....


asså.. världens bästa bok verkligen
man är helt fast när man läser den
allt för min syster
bokmalar läs denna.. ni lär verkligen inte ångra er

image48

alltså man släpper verkligen inte den ifrån sig..
man kan säga att det är halvt som halvt en sann berättelse...
detta dilemma händer verkligen i verkligheten...
mewn nu ska jag inte säga mer....
läs den!! du lär inte ångra dig



träffade jennie en liten stund idag
ingen fika utan vi satt vid hamnkanalen
varmt som sjutton när det väl slutade att blåsa..
riktigt härligt..
jennie du är för härlig
inte ska du hoppa 10 meter upp bara för att en anka
lunkar förbi dig...
e är inte farliga...
de bits inte..
de ä ju försjutton SLÄKT me MIG!!!
hahaha
skämt åtsido.. vissa vet va jag pratar om.. tabben vid hamnkanalen ;)



image49


va ju kåren igår...

ett tag sen.
minna vilket humör man kan vara på...
shake that ass for me!! hahaha
becca hahaha.. du är bara för rolig... du kan dricka så mkt kan man säga ;).. puss på dig guman

men fy vilken tråkig stämmning man var i
inte ngn feststämning precis..
förfesten var ju riktigt rolig..
cecilia, jenny, jag, becca, minna, caroline och tre tejer till
precis lagom...
körde ett roligt kortspel...
hahaha... glömde bara att peka ut ett offer..
skulle ju gjort detta så hade det blivit riktigt roligt
hahaha.. vatten fall säger jag bara.. fy fasiken




skolan börjar att tära på en riktigt rejält nu..
man längtar bara till sommaren så man slipper allt plugg.. hur mycket man än vill detta att bli sjuksköterska..
så börjar man att bli riktigt skoltrött
och man har 2,5 år kvar!!
folk säger till en att kämpa och det gör man
men lusten till sommaren ökar mer.. och det är i princip det man tänker på



alla grillkvällar på stranden.
alla soliga dagar
även sommarjobbet faktiskt.. få träffa alla gamla igen.. även alla jobbarkompisar
men speciellt stranden o självklart kroatienresan..
har ju inte mer än varit i norden och lettland så det är verkligen ngt som man längtar till
festa en hel vecka med ivana, malin, andrea, anna och förhoppningsvis janni
människan har ju precis kommit hem från thailand där hon varit i 6 veckor...
vilken lyckost...
skulle byt plats me henne istället så kunde hon få plugga
nä... men ett yrke måste man ha annars så får man inget bra jobb
men aja no me klagande
det hinner man me en annan gång



vi i korridorren har fått 2500:-
så att vi kan köpa in grejer till det lilla gemensamma köket
ser riktigt skunkigt ut där för tillfället
så det kommer bli både skönt och kul att handla in detta
bra med nya och fräscha grejer till köket och att få göra det lite mysigare..
kommer att bli skitbra tror jag




homer simpson och duffbeer på tyska
hmm inte riktigt vad man hade tänkt sig kanske

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

den lunkade inte förbi mig, den HOPPADE på mig. puss

2007-04-14 @ 00:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: