Sara Claesson -

en väldigt lugn valborg....

lyckades inte plugga så mkt som jag borde ha gjort egentligen
börjar få lite smått panik nu
det är inte många dagar kvar till tentan och jag har nog inte pluggat så mkt som jag borde
men så kanske det alltid är
felet är la att man börjar att bli lite väl skoltrött och det blir ju inte bättre när solen kollar fram och man sitter inomhus på föreläsningar
hoppas nästa kurs blir roligare fats den kommer nog bli jobbigare me
men men.. det är både penga- och energi krävande det här med högskolan
men man ska vara glad att man kom in
lyckades ju inte till hösten men nu till våren så...
o tur är det för hade inte velat fortsätta på det vikariatet som jag hade
var på fel avdelning med fel chef
en som inte lyssnade på personalen utan körde sitt eget race
inte bra... ingen bra chef
hon ärinte så omtyckt kan man säga
en blev en riktigt lugn valborg men skönt är det
kan ju inte råfesta varje valborg och varje högtid...
dom i korridoren under oss bjöd me oss häruppe på grillning
och det kan man ju inte riktigt tacka nej till
trevligt folk ju
aldrig träffat dem innan men ngn gång måste ju vara den första
hahaha
calle o malin var nog banne mig de trevligaste människorna man träffade
alla deras galna ideer
twister var bland det roligaste.. haha efter lite vin och flintastek så är man på¨topp
va vi ramlade och skrattade
helt otroligt roligt alltså..
twister  är ett måste när man har förfest eller ngt
helsike vad det lättar upp stämmningen...
hahaha...
en lyckad kväll kan man säga efter allt annat som har hänt
fick reda på idag att jag ska jobba hela midsommarhelgen...
inget mig emot så.. tjänar ju ihop lite russel till kroatien
fast det är ju skönt att vara ledig iaf¨
men ändå.. jag jobbar torsdag, lördag, söndag, måndag
då kan jag ju likaväl ta fredagen me så får min kära mamma vara ledig..
ska ju stå ut me henne hela fucking helgen sen me....
det kommer att bli hemskt..
hahaha
nä älskar henne väldigt mkt!!


image79
viva
la bam är ett av de roligaste programen som finns
visst är bam bortskämd så in i *******
men vilka ideer... riktigt sjukt roligt faktiskt                    
vito är speciell..... hahaha... man kan inte annat än att skratta

kvällarna består av tv från 22,00 (jackass) 22,30 (viva la bam) 23,00 (wildboyz) 23,30 (dirty sanchez)
vilket liv man har
hahaha

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: