Sara Claesson -

en härlig grillkväll me mkt snack

visst kan tjejer prata på ganska mycket om allt och inget
men detta tog verkligen priset.....
vilka kommentarer o vilka skratt

cilla: -alltså... det är så jävla dyrt nu för tiden.. en öl för 52 spänn blir man ju inte ens pissenödig av.. (detta var bland det lindrigaste hon sa under hela kvällen)
jenny:- asså.. en mörkhyad kille.. är han mörk därnere oxå eller är den vit.....
minna satt o töjde ut en skumdelfin så det tillslut liknade en hög skum bara.. som topping så grillade hon detta med i ena änden... vilket skratt man fick sen
becca... satt me sin telefon o lika go som vanligt
maria satt o skrattade åt alla de dumheter som sades o då menar jag verkligen dumheter
natalia satt ute o kollade på ngn rolig komedi tror jag.., höll inte så mkt koll på den dära tv:n
bea aldrg träffat männsikan men verkar trevlig

men cilla o jenny... vilka grejer de svepte ut sig o det värsta vara att jenny var nykter vilket man inte kunde tro på de saker som hon sa... man bara skrattade o skrattade inte klok faktiskt


hur mycket folket säger att man tröttnat på denna låten så stämmer det inte
den kan man aldrig tröttna på..
alla tiders.. kommer ju fram nu till sommaren..




 ivana jag höll inte tummarna för dig när du hade tenta....
för jag vet att det kan betyda otur....
så jag tror att du borde klarat dig..
hoppas detta iaf..
isf så ska vi festa.. o det ska vi verkligen isf'
kroatien om ett litet tag ;)

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

dame mas gasoooliiiina... jag äälskar låten. lät som om ni hade en trevlig kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: