Sara Claesson -

drömfångaren

drömfångaren är en skaplig film..
jag förstår inte varför de ska göra film av böcker
stephen kings böcker är totalt underbara..
förstör dem inte genom att göra film av dem
det är intrycken och fantasin som man vill ha
det finns inte med .. man kan inte som man säger känna känslan när man har film

fick höra precis att det ska vara fest me jobbet
trevligt tycker jag
bästa är ju att man ska vara hos mina föräldrar och festa
kan ju knappt bli bätte tycker jag..
smidigt... har man ju ngnstans man kan sova...
hahaha


det ska ju bli varmare tycker man inte kallare..
ngt är konstigt med vårat klimat
hmmm
en tankeställare kanske?

imon ska min pappa ha 50-årskalas
där hela släkten från hans sida kommer
kul för att man inte träffat dem på länge..
nervöst för detta
och man får se hur det går...
det kan ju inte mer än att gå åt.. ******
men det kan ju oxå bli hur bra som helst.
aja återstår att se

tog en riktigt skön promenad idag
skönt när det är varmt mern blåser svalt,.. 
och vättern är så härlig att gå längs med
man kan tänka sig bort bara..
skönt..

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: