Sara Claesson -

50 års kalas

javisst min far fyllde 50 förra helgen men med tanke på att han gick igenom en så kallad kris så åkte han påsemester och ville ine bli uppvaktad
så detta gjorde vi idag
jag brorsan och hela släkten på hans sida
jag hade sagt innan att det inte skulle bli en rolig dag
och jag hade rätt
kom dit lite tidigare för att hjälpa till att förbereda
allt gick bra och man hann till och med sitta ner och ta en kopp kaffe på balkongen
skönt.. det var ju varmt som sjutton så
sen kom alla och det fungerade bra i början
sen kom det vanilga snacket upp om föräldrarnas skilsmässa osv
lägg det bakom er det har för sjutton gått över 10 år nu ju!!!
så det slutar i att farmor och jag inte pratade..
aja.. det är som vanligt då när man träffar den sidan av släkten...

kul att träffa kusin vitamin carl johan idag me.. sist jag såg honom nåde han inte längre än till näsan/hakan på mig
nu var han nästan två huvuden längre än mig...
han har ju verkligen växt till sig.. men det gör man ju på tre år oxå..
o lill joel fick jag träffa me...
en blyg liten rackare som tillslut vågade gå fram till mig och hälsa...
nästan då jag skulle gå hem..
men det var ju en bedrift bara det
hahaha... så farlig ser man la inte ut eller?

vad skönt det kan vara att sitta i lä när solen steker
felet är ju att man bränner sig lika lätt oxå
speciellt om man är blondin och halv finnländare
vilken kombination..
blir ju röd på näsan me när man har druckit lite.. hehe

det är la dags att ta o plugga lite oxå.. sådär 23,20 på kvällen
men bättre sen än aldrig som sagt

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: