Sara Claesson -

Praktiken slut nu..

Det har vart den sista dagen på praktiken idag. Måste säga att jag kommer sakna den avdelningen och den personalen. har stormtrivts!
Fick ett bra omdöme av handledaren med som löd:

Sara är mycket kompetent blivande sjuksköterska. Hon reflekterar mycket och har ett lugnt bemötande mot patienter, anhöriga och andra kollegor. Hon delegerar uppgifter på ett bra och respektfullt sätt. Reflektionerna syns i hennes lugna och varma arbetssätt.

Det är ett väldigt bra omdöme, så jag känner mig säkrare nu i min roll. Kommer sakna dte bara och alla patienter. Fick positiva kommentarer från patienterna med och det värmer mycket. Nu har man mycket skolarbete framför sig men det ska nog gå ihop. :)

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: