Sara Claesson -

Håkan

Just nu sitter du på jobbet och sliter men jag vill att du ska veta att
jag har haft riktigt härliga och mysiga dagar med dig nu.
Att få somna brevid dig på kvällarna och få vakna brevid dig på morgonen eller att få väcka dig gör mig lycklig. Att få ett leende från dig eller se in i dina vackra ögon värmer hela mig.
När jag är hos min vän och kollar ut på hennes balkong minns jag denna midsommaren då du höll min hand för första gången.
När jag är ute och går förbi vår plats på sandbankarna så ler jag för det var där vi kysste varandra första gången. jag kommer ihåg hur spänd och nervös jag var då men hur naturligt det kändes.
Oavsett vad vi gått igenom innan och vad vi kommer att gå igenom så vet jag att vi tar oss igenom det.
Allt känns så rätt och det har det gjort ända från början.
Du gör mig lycklig och du får mig att må bra. När jag är ledsen så lyckas du alltid locka fram ett leende från mig.
Du anar inte hur glad jag är över att vi träffat varandra och hur glad jag är att jag har dig.
Jag älskar dig!






// sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: