Sara Claesson -

With wide open mouth and burning eyes



var och klippte mig hos jennie idag. blev fint fint. bort med de slitna håret och nu är de fint och glansigt igen. tack vännen!
sen blev det lite pill med annat. när allt det väl var färdigt så stack jag till ivana. hon bor ju inte mer än tio minuter från mig. jättehärligt. så vi pratade ut en hel del och sen satt vi och kollade på en massa bilder från gymnasiet, vår kroatieresa samt bilder på vårt projektarbete där vi åkte till lettland. fy vad man saknar ungarna. pratade om en weekend till Riga och bara vara där och försöka att besöka barnhemmet. hoppas det blir av nu. Riga är kanske inte något eftertraktat ställe att åka till. men det är en sån mysig stad, visst är de lite slitet men de är charmen med de. mycket trevligt folk och spännande saker händer där jämt. samt vår favoritresturang LIDO är där. så jävla gott älskar de!
när vi v'äl kollade på bilderna blandades de med både tårar och skratt. att en sån resa som lettland verkligen kan få en att tänka på annat sätt och värdera om saker. helt underbart. ungarna är ju iofs 13-14 nu så de har ju vixit till sig men jag tror att de lätt skulle känna igen en. man märkte att det betydde mycket för dem att vi kom inte bara en gång utan två gånger reste vi. de uppskattade att vi var där.
jag är så glad. hjar många klumpar i magen men en är borta nu tack och lov. är så glad att man har så underbara människor runtomkring sig och att de verkligen visar att de bryr sig om en när de är tufft. rädslan finns att de backar men inte dessa underbara människor. känns skönt att kunnat reda ut allt dte man behövt reda ut :D

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vacker du är på bilden gumman ;0) och jag finns alltid för dig.

Postat av: jennie

det känns lite lite bättre med mig vilket är skönt men jag ät tokorolig för räka... ses på lunchen sen, blir mys. får prata mer då. och du får blogga lite mer din skit. haha. puss

2009-05-13 @ 08:29:33
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: jennie

tack för idag! jag är också kluven på om det är rätt eller inte men frågan är hur många som skulle fejka en psykos? jag tror inte att så många hade gjort det så jag nor trots allt för ändå. pusspuss

2009-05-13 @ 18:54:57
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: