Sara Claesson -

Soon iám gonna be a mighty king

Ett förvirrande jag tog mig till jennie. skönt att träffa henne och kunna snacka lite. hon visade mig en lgh som jag verkligen skulle stormtrivas i. ganska läskigt att hon känner mig så jävla väl att hon kan hitta en lägenhet sådär.håkan och pelmas kom och möte upp oss innan vi gick till after work på salotte (vet inte rktigt hur de stavas) och möte upp jenny. det var kul att träffa dem och det var kul att bara umgås. två personer saknades tyvärr. :(
blev tillslut olearys, kan ju inflikas att jennie fick en fixidé hon skulle ha deras friterade glass haha, mysigt att sitta där faktiskt. bara ta det lugnt utan någon speciell tid att passa.
tackar för trevligt sällskap alla!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

se där, mina fix-idéer är inte alltid så tokiga. bra skrivet i föregående inlägg förresten, jag förstår hur du känner...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: