Sara Claesson -

light up light up as if you have a choise

det var trevligt på grillkvällen igår. verkligen, det var mysigt och det kändes som om det behövdes. tackar jennie, tommie (jättekul att han kunde hänga med), håkan, minna och jesper. det var mysigt att ligga och kolla på stjärnorna med en brasa som värmde fötterna. jättemysigt verkligen. sen blev det en liten promenad till österängen innan man däckade i sängen.


(bilderna är av sämre kvalite, jag vet )

var och vandrade med jennie idag och satt och åt morotskaka från claras. jäklar anamma, den godaste morotskakan jag ätit. den var riktgt god. inte så sötsliskig som alla andra jag ätit. sprang och kollade på balen med där jesper skulle gå runt med en kompis. de var fina, får ju passa på de är ju inte varje dag man ser honom i kavaj inte. göad över att jag träffat honom! så nu blir det snart sängdags. har en lång dag framför mig imorgon och sen har jag en hel del att tänka på. men mest för att samla krafter för imorgon.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var mysigt att grilla. gott som satan med, haha. jag ringer dig efter mötet idag. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: