Sara Claesson -

Bang bang you're dead...

Put all the rumours to bed
Bang bang you're dead

sitter och tar det lugnt vart på MAX en stund och ätit sen hjälp minna med sina skoluppgifter. vart en lugn dag verkligen men hemma hos minna börjar de dunka i huvudet. som små nissar sitter med varsin jättehammare och slår med all ork de har på mitt lilla skallben. det gör ont. aj aj aj
jobbet mitt har börjat krångla igen. typiskt verkligen. kan de inte lära sig att inte dubbelboka folk? hade vart så mycket lättare. sitter och kollar på det program som heter spårlöst . skulle lätt kunna tänka mig att vara en sån som spårar och letar efter andras föräldrar. lite detektivarbete. hihi
nu blir det vila. mina nissar ska försvinna bort bort bort

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

tack för allt stöd. det betyder hur mycket som helst. du vet att du kan ringa till mig med när som helst på dygnet va? hoppas att huvudvärken försvinner. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: