Sara Claesson -

tick tack tick tack...

... klockan slår sina skag. snart är den tolv. borde egentligen gå och lägga mig nu men ska jag vara helt ärlig orkar jag inte förflytta mig från stolen till sängen. behövs motivation
var hos jennie ikväll och kollade på två filmer:


monsters house var en trevlig film men inte så skräckinjagande som jag hörde från de andra. men fortfarande bra. även om den är animerad så inget man skulle sätta barn framför!
sweeney todd älskar denna filmen. men sen är jag svag för musikal filmer. eller de flesta iaf. mycket sevärd

alltså allt som allt en mycket trevlig och rolig kväll där de alltid poppar ut grodor ur munnen på en och man får folk att skratta :D mend e är alltid trevligt att ses :D
dags att motiveras till sängen och få några få timmars sömn iaf

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du kom älskade ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: