Sara Claesson -

När det klara och det enkla får råda som de vill

helgen har verkligen vart toppen.
Den spenderades ute i stugan med underbara människor. så avslappnat och behövligt verkligen. Jennie och jag åkte ut em på fredagen bara för att ha lite tid för oss själva och verkligen komma ifatt med allt. Nyplockad sallad med tillbehör från landet, grillad kyckling med cremé bonjour gräslök samt färsk gräslök,  farmors speciella salladsdressing, god cider och gott sällskap. mer kan man verkligen inte begära. Håkan anslöt sig till oss runt 23 tiden och fick öppna sin efterlängtade öl.
Jag vet inte vad det är men när jag inte är med honom så saknar jag han grymt mycket. Jag vet att det inte är möjligt att träffa han dygnet runt men jag önskar verkligen att det skulle gå. förtidspensionera sig kanske? haha
Vi var på kantarelljakt med och fick ihop till 6 mackor. Jättegott verkligen. Måste ut på sån jakt snart igen, det är lite tidigt för dem att poppa upp egentligen men väl värt att leta lite extra för.
Jennie lekte även batman och gungade i hängmattan och hoppade. Tur att man hade snabba reflexer och hann flytta sig innan hon anföll. hahaha så sött den där flickan :)
Sol, danne, arre och lalla anslöt sig senare på kvällen och vi fortsatte att grilla och bara ha dundertrevligt. nderbara människor de där, härliga att umgås med verkligen. tycker om dem :)
Denna helgen behövdes verkligen, skönt att komma bort och slappa och bara umgås. Fick nya krafter även om man var lite tagen av hela helgen. Så fort man slappnar av så blir man så sjukt trött. haha
Det är så skönt att kunna koppla bort allt, att inte behöva tänka och bara vara, sen att det inte fanns någon täckning till telefonen är ju helt underbart bara de!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var helt underbart <3 robin / batman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: