Sara Claesson -

I´m here with my own obbsessions, a bittersweat sensation

Det var ett tag sen man uppdaterade bloggen, men det har hänt så mycket att det inte funnits tid till det. Men min sötnöt har klagat lite för han inte haft någon läsning på natten när han jobbar så är väl illa tvungen ;) hahaha
Vi har vart ute en dag hos hans föräldrar och grllat och tagit det lugnt. Var jättemysigt, fick träffa nicklas, william och kevin som är hans bror och broderns ungar. jag vet inte vad det är med hans föräldrar och hans släkt men man kan inget annat än att tycka om dem. De tjatade håll i huvudet på mig att åka den fyrhjulingen de hade med sig, en liten sån. livsfarlig haha.  Men de stället de har därute i kaxholmen är riktigt fint och man trivs att vara där, så lugnt och skönt.
Nu i helgen har vi bara tagit det lugnt. I fredags drog han iväg mig till atterviks bland annat för att kolla på bilar. Håkan kollade på en Audi a5:a åt sig själv. Det fanns riktigt fina såna med men de känns så avlägset för min del, jag pluggar ju fortfarande och skulle verkligen inte ha råd att skaffa bil nu. om jag vill ha oengar till mat vill säga :) men det är alltid lika kul att kolla på dem. Sen blir det en tur upp till stadsparken. Lite promenad bland alla djuren, håkan hittade en kompis som helt plötsligt blev en sara, jag förstår inte riktigt hur han fick till det där :P


Slutade med en glass och en fin utsikt däruppe. så underbart verkligen.  På kvällen åkte vi till Kenny och Ida för tacopaj och trevligt sällskap, stackars Ida som tappat rösten bara men kul hade vi. Härliga människor det där. Kollade på en gammal klassiker med: Gremlins. Älskar den filmen. dom är så söta de där små monstrerna. Att få avsluta kvällen med att somna jämte honom, helt underbart. man behöver inte säga mer
Lördagen tillbringades med att tvätta bilen hans. Gick jättebra förutom att han sprutade mig i ansiktet med den där högtryckstvätten. stod en bra bit ifrån som tur är men lite blöt blir man. Blev en middag med Sol och Pelmas på Hot Asia och sen några glas på pipes. De har planer som jag tycker om :) Riktigt trevlig kväll det där med. Tycker om dem verkligen! och idag blev det en lugn dag med, farmor och pappa kom förbi, oväntat vill man säga men trevligt ändå. En god middag bjöd jag sötnosen på med. Gravad lax med dillstuvade potatis och gravlaxsås. Riktigt gott det där. guldstjärna till mig. Hänt en del på jobbet med men de uppdaterar jag er på en annan gång. snart dags att lägga sig. upp tidigt imorgon och jobba :)

// sara

Kommentarer
Postat av: Sol

Vi tycker mycket om er med, men jag tror ni vet det :)

2009-07-20 @ 14:17:25
Postat av: jennie

Lördagen tillbringades med att tvätta bilen hans. Gick jättebra förutom att han sprutade mig i ansiktet... så läste jag det, haha. fick nmästan lite panik först, tänkte att jag hade gjort dig lite för frispråkig. ska bli mys att ses idag. puss

Postat av: jennie

men hey, nu fattar jag ingenting? har du läst fel? jag har inte skrivit något sånt alls. din dator lurar dig gums, jag vet att det är imorgon haha. puss

2009-07-21 @ 19:17:40
URL: http://loadedgun.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: