Sara Claesson -

For a shield from the storm

Jag tror jag håller på att bli förskyld. känner mig ritkigt seg i huvudet och väldigt hängig. börjar allt ta ut sin rätt kanske? kanske borde ta det lugnt någon kväll och bara vila efter jobbet, nackdelen är väl att det finns vänner och pojkvän som man vill hinna med på veckorna. som min mamma säger, man hinner vila när man gått i pension :) jag håller med henne verkligen. då hinner man vila :)
jobbet har vart som vanligt. det har vart väldigt lugnt och självklart så kommer allt på en gång precis när man ska sluta men hann med allt som skulle göras :) man får känna sig stolt ibland över att man är effektiv. resterande dag spenderades med jennie och en tacotallrik på kaffebönan. alltid lika roligt att umgås med henne. och alla dessa samtal man kommer in på. man behöver inte skämmas för något hur konstiga saker man än har att berätta. det behöver man iofs knappt med någon som man umgås med nu :)
jag kan inte sluta att tänka på mannen min. jag längtar efetr att jag får träffa han igen. han kommer snart hit på en snabbvisit innan jag ska lägga mig. alltid lika trevligt. men att man kan längta efter någon så sjukt mycket när man inte är med han. att det ska vara nästan det ända man tänker på och det enda som snurrar i huvudet. i varje samtal jag har med olika människor så vill jag nämna hans namn och säga hur glad och lycklig jag är! hur bra jag mår :) det märks att man är kär va? Men det är bara bra. jag är så glad över allt verkligen. det kan inte bli så mkt bättre än såhär :) eller jo, jag skulle kunna ligga i hans famn just nu om jag inte hade haft det jäkla jobbet imon. ibland är det så lockande att bara sjukskriva sig bara för att få spendera tid med honom. :)

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

är så glad för din skull. ni är så fina ihop.

Postat av: jennie

haha det hade sett kul ut. vi får skaffa sådana sen tycker jag. fast jag vill som sagt ha den som går att ha både som cabbe och som vanlig. puss

2009-07-08 @ 20:32:26
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: