Sara Claesson -

Another day has gone

Sitter hemma hos håkan nu och slappar medans han är inne i duschen. Har tar lite lång tid på sig den där på det han kallar morgon. :) fast stackaren har jobbat natt så jag har ingen rätt egentligen att tracka honom för de, fast kulär de ;)
dagen har bara vart bra. kul att ens namn sprider sig fort och till och med hans namn. det måste vara det där vårdfenomenet som man kallar det.
Det första man möts av när man kom till kontoret idag var en människa som sprang rakt mot en och gav en en jättekram. Samtidigt sa hon:
- åhh vad glad jag är över att du är här! hörde hur du hade haft det på det andra stället och det där är verkligen inte okej, men vi ska ha det kul här. :) Hur går det med pojkvännen din. chefen berättade om det.
Jag berättade ju det emsta och även hur det var med håkan. sen brast hon ut
- I och för sig agressioner kan vara ritkigt bra och ha med när man väl har pojkvänn. ;)
vi bara kollade på varandra och började gapskratta. Vi vet ju vad det syftades på. härlig hon är min kompanjon :) jag kom mer stormtrivas på detta ställe känner jag. Längtar redan på något sjukt sätt tills imon.
ska fortsätta att skriva sen när jag kommer hem. dags att vara social :)

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara du. tack för idag. och allt stöd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: