Sara Claesson -

Lite spännande bilder



Detta var dagens frukost. Salami/Brie subs. Sjukt gott. Lilla plutten fick
med sig två stycken till jobbet inatt så de får han sitta och tröstäta
senare inatt. Hoppas det smakar!


Min söta lilla jenne som fyller hela 22 år imon. detta var från vår
shoppingrunda i torsdags. Jättefina glasögon på en jättefin tjej :)
(Det sistnämda stämmer)



En liten dogge på en av hans trivselplatser. Det är här, handfatet på toan,
på sin stol jämta datorn eller i någon papperspåse någonstans. En riktig
sötnöt



Denna tog jag i september om jag inte minns fel. Den är tagen från
sandbankarna på det stället där jag och Mr.H kysstes första gången.
Lite töntig kanske man är men sicken underbar känsla!

//
sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. bilden ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: