Sara Claesson -

It started happening at the same time

haft en såndär helsikes dag idag igen där det mesta går fel. Min reumatism krånglar en hel del igen så det lär väl ske en hel del förändringar framöver. måste bara få tag i alla de personer som ska involveras. men det kommer att lösa sig.
anatomin känns ganska säker nu, men vågar inte säga allt för mycket. har nog en hel del som jag har glömt öva in, men känner mig ändå ganska säker på det. så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna.
hoppet gick upp för mig igen på jobbfronten så håller jag återigen tummarna på att jag får det besked jag vill. det är så mycklet som händer just nu att en semester egentligen inte skulle sitta fel. men ska upp till stockholm med sötnosen om ett tag och sen så kanske jag kan sätta mina planer i verket som jag tänkt på länge. ska klura ytterliggare på det och se vilka möjligheter som finns.
nu blir det en massa plugg igen :)

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: