Sara Claesson -

Helgen som varit

Vart en riktigt härlig helg, väldigt lugn men behövs innan julafton är här. I fredags var det en bakdag.. vet inte hur mycket julgodis jag gjorde men det var massor iaf. Slutade nog baka runt en 22 - tiden på kvällen. men riktigt goda saker blev de som de ska få njuta av på julafton. sen har jag spenderat resterande helgen fram tills idag med håkan bråkan. Vi var ute och åt med sol och danne och kollade på lite film, hans ena katt attackerade mig efter att jag råkat prassla med en nötcremé påse i närheten av henne. härliga rivsår man fick där iaf. sen på söndagen blev de 50 års kalas hos farbrorn min. Generalen håller på att bli gammal gubbe. Men det var trevligt där. Katt grejen kommer upp och håkan berättar att jag satte mig på katten medans jag försöker förklara hur de egentligen gick till, brorsan är ju inte sen med att säga att jag borde ha en skylt därbak där de står "bred last". Fick inte en syl i vädret sen i de ämnet. På kvällen blev det film och top gear med håkan och hans kusin. Det har vart en riktigt bra helg. Nu väntar arbete imorgon med Sara (ska bli jättekul, det ar väldigt längesen) och sen blir det Habo inför julafton. ska greja med mammas hår och hjälpa till med matlagningen. Längtar till Nyår. Ska bli härligt med att komma ut till stugan och bara umgås, laga god mat, dricka lite, basta och promenera. Båda helgerna är lite småtuffa för de är mycket man påminns om men det trots det känns det som om både Julafton och Nyår kommer bli riktigt bra!

Nu måste jag förbereda här hemma innan kroaterna mina kommer hit och firar jul!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja för din last är ju så bred, not ;D kjag tycker att det är ganska uppenbart att katter än både smartare och lite mer onda än hundar haha ;D

Postat av: Sol

Du glömde ju ta med att du blev kickad av Puffster!!!

2009-12-23 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: