Sara Claesson -

Cause baby there aint no mountain high enough

Var i kungshamn i helgen med min underbara och med två härliga människor, Jonatan och Emma. Vädret har varit bra och det är varit en riktigt lugn och avslappnad helg. Vart så skönt att komma bort och bara tagit det lugnt utan någon press och med ritkigt trevligt sällskap.
Vi lånade håkans pappas lägenhet, det var inte långt till något, gångavstånd till havet och mysiga klippor att sitta och njuta på. Så när vi kom dit i fredags så installerade vi oss och gick ner och beställde pizza. Sen satt vi och spelade spel, drack och bara pratade om det mesta. Jag och Emma mådde väl inte så bra sen och även Håkan hade ritkigt jäkla ont i foten. Han fick knappt någon sömn alls den natten. Riktigt jobbigt att se honom ha så ont att han satt och skakade :(
Så medans Håkan knappa ikapp med sömnen på lördagmorgonen var vi ute på en promenad vi resterande och njöt av vädret. visst blåste det kallt men det var så frisk luft att man mår väldigt bra av att vara därute.
Sen gick/hoppade vi alla till en park och tog oss en liten piknik innan jag och H skulle iväg och träffa hans pappa och hans sambo. De var trevliga och resturangen var jättemysig tyckte jag, god mat med :)
Sen åkte vi tillbaka till lägenheten och joinade Emma och Jonatan på lite dryck och spel.  Hon hade ett parspel som var ritkigt kul att köra. Tyckte jag och Håkan lyckades riktigt bra i det även om vi inte vann. Man lär ju känna varandra lite bättre på det med. Det blev sent innan alla hade krypit ner till sig.
H och jag var vakna lite längre till och pratade och mitt i allt säger han till mig (kan tyvärr inte komma ihåg exakta ord men på ett ungefär) att det är något han vill säga till mig om jag vill och när jag frågar vad det är så säger han:
- Sara, jag älskar dig
Ni anar inte hur härligt det kändes när han berättade det, det kändes som om tiden bara stannade och det var endast han och jag som existerade. Det kanske låter som en klyscha när man säger att tiden stannade men de var så det kändes.  Jag blev så glad och jag är så mår så bra  med honom. jag är fortfarande glad över det, Ler så fort jag tänker på människan. Men just att höra honom säga dom orden och att han sen får veta att det är besvarat, det känns så bra.  Han gör mig så glad och så lycklig! Jag har fortfarande inte riktigt fattat att det är på riktigt, många gånger känns det som om allt är som en dröm. Men jag kan verkligen inte önska mig någon annan. Han är bara helt underbar!
jag bara längtar efter att få träffa honom snart igen!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad för er skull...

Postat av: Sol

Fejsbök hatar mig och vägrar skicka när jag skriver till dig...morr men NAAAW vad söta ni är :)

2009-08-06 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: