Sara Claesson -

what a day what a day

började ganska jobbigt med forsande näsblod som inte gick att stilla. vet vad som är felet så får skylla mig själv när jag missar att ta tabletter men ibland kommer man inte så långt med hjärnan. men vart i skolan hela dagen. vart ganska spännande så har inget direkt at klaga på.

men träffade gruppen man skulle göra arbete med. ritkgt trevliga prickar. inga stroppar men inga mesar heller. vi kom överens med att jag ska göra två intervjuer. och det ty6cker jag ju verkligen om... NOT. men bättre än att leta fakta iaf :P
fick ett samtal av jennie som höll på att lura på mig tre veckor på nordic club. haha aldrig i livet att jag sätter min fot i ett gym. visst är de bra att träna men inte när man inte är motiverad. tråkigt att gå runt på maskiner och sånt där har inte fattat vitsen. bättre att promenera och komma ut i friska luften :D det du!

fick en tråkig nyhet idag. H mina tankar är hos dig.

// sara

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sara raring, är du säker? så om jag inte har ont så har jag inte åderbråck? hoppas du mår bra! kramkram

Postat av: Alexandra

Det är ju tur att du vet så mycket. nu känner jag mig mycket lugnare :) jag ska krypa ner och sova. tack och godnatt vännen!

2009-04-08 @ 22:54:54
URL: http://publishally.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, sjuk du är alex.

2009-04-09 @ 10:39:47
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: