Sara Claesson -

we´re the middle children of history..

... no purpose or place

blev en trevlig tur med minna till hamnkanalen och lite kex ost och glass. me like. så kul att träffa henne. munnarna går alltid i ett för vi har såå mycket att snacka om.
en sak vi disskuterade var hur människor verkligen älskar att lägga sig i saker som de inte har något att göra med. personer som man inte känner ska kommentera hur man beter sig. det är väl ens egna problem hur man beter sig så länge man kan stå för de. folk har svårt att förstå olikheter för ett visst handlande skulle inte existera i deras värld. därför är det antagligen så svårt att acceptera sånt med.
råkade ut för detta nu i helgen. där en person som man inte längre snackar med hör av sig och säger att man beter sig fel åt och att men inte visar någon respekt osv. om jag nu hittat en person som jag verkligen tycker om ska jag inte få vara med den då? måste folk lägga sig i mina beslut och hur jag gör?
blir så trött på människor ibland att man vill bosätta sig i en grotta eller flytta till en stad där man är helt okänd.
svårt att skaka av sig sånt här med. men jag ber personen bara att fixa sig ett eget intressant liv istället för att lägga sig i i andras. mycket lättare då.

dags att göra ett sista ryck med pluggandet. sitter och är dundernyfiken på jennies hår. hon ska klippa av sig sitt fina vackra hår till en tuff frisyr. jag är mäkta nyfiken vill jag säga.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

folk lägger sig i för mycket. usch. jävla as. jag gilla mitt hår, du ska få se det imorgon. jag har saknat dig.

Postat av: Anonym

jag älskar att du citerar fight club och boondock. och ja, man blir hög på vänner, varför tror ni att jag jämt vill hänga mer er sockertoppar? jag älskar håret! yey.

2009-04-13 @ 10:42:36
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är också sjukt sugen. jag ska bara få tag på uddeförst ;0)

2009-04-14 @ 11:44:52
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har ju förmodligern bytt nummer efter polisincidenten du vet, kram.

2009-04-14 @ 11:45:20
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är med sugen ;0)

2009-04-14 @ 19:49:50
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: