Sara Claesson -

This pain is just too real...........

.......There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears

det finns 6 personer som jag verkligen är glad över att jag har i mitt liv. de stötra mig i allt som man går igenom och det finns aldrig en tvekan om att de inte skulle ställa upp när man behöver dem. de skulle alltid komma om det var så att man behövde dem direkt. de 6 jag snackar om vet vilka de är så det är inget jag behöver förklara. jag uppskattar verkligen det stöd jag fått ikväll. ni betyder allt för mig!
det är väldigt känsloladdat alla inlägg ikväll men de har vart en sån kväll. där som sagt man kunnat bryta alla sina fasader. det är ganska kul att man får tillsägelse av en vän att man inte alltid kan vara stark. du vet vem du är och jag uppskattar verkligen din ärlighet och jag vet att du har rätt. men sen vet du också hur jag fungerar :P
har haft massa saker ikväll som jag velat ha ur mig som jag vill berätta.så tack för er som orkat läsa och er som orkar lyssna. som sagt jag uppskattar det verkligen. imon är det nya tag och en helt ny dag. M lever ju fortfarande så egentligen ska man vara glad för de men man ser nog oftast de dåliga sidorna av myntet fast man borde se till de göada egentligen,
imon är det fest och tänkte att jag skulle släppa loss ordentligt. kanske dags att göra det och bara ha kul . att kunna glömma allt på något sätt och bara ha kul för en kväll. för de kommer att bli ett helvete framöver. kommer att bli mycket åkturer till linköping och mycket strålbehandlingar. men de kommer att gå på något sätt. vi ska fixa detta. M ska få ett så bra resterande liv som möjligt!det ska bara gå. sen är de mycket runtomkring men de ska gå. M ska inte behöva lida. så enkelt är de!

men tack för allt stöd ikväll uppskattar det verkligen.kan säga det hur mycket som helst men man tröttnar aldrig på det. älskar er! ni vet vilka ni är!

// sara

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; jag vet precis hur du känner det, har nyligen vart med om det med och det är sjukt jobbigt, finns här att prata med (L)

Postat av: Anonym

och jag älskar dig min vän. du är underbar och jag kommer alltid finnas här. det känns självklart för mig. ring sen om du vill prata, jag vågar inte ringa nu för jag vill inte väcka dig ifall du sover. puss

2009-04-18 @ 08:32:20
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: