Sara Claesson -

Our great war is a spiritual war and....

....our great depression is our lives

måste bara säga till mina nära och kära vänner. jag vet att jag har vart krävande det sista och att jag är beundrad över att ni inte sagt ifrån. jag ber verkligen om ursäkt för mitt beteende och ska tänka på det. ni vet några anledningar till det men som sagt ska tänka på de!

M är uppe i linköping igen och ska opereras imon. fick ett samtal nu i em och känner verkligen att man borde vart där uppe och suttit vid sidan på sängen. M hade nu rodnad över pannan och svullen osv. så vi är ju inställda på det värsta. imon faller antagligen domen och vi får reda på hur illa det egentligen är.
men man känner att man har en kamp inom sig även om det inte är man själv som är direkt påverkad men de tar verkligen.
folk kan tycka att der är konstigt att man skriver om så personliga saker men detta är ett bra sätt för mig att få ut allt. istället för att det ligger inom en och gror och gror så är de på något sätt en lättnad och lättare att ta in och hantera när man får skriva ner det såhär. men alla är olika och alla fungerar olika. detta är ett av mina sätt att få ut mina känslor och en del av att kunna acceptera

Blir bio imorgon på the fast and furious med Sol, Pelmas, Jesper, Håkan, Jenny, Minna, Victor, Linnea, Tommy. så 10 st blir vi totalt så det är en del iaf :D ska bli roligt. ser verkligen fram emot det!
dags att återgå till plugget

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: