Sara Claesson -

män som hatar kvinnor



kollade på denna filmen idag med jennie, jenny, håkan och minna. enligt mig så var det en riktigt bra film jag tyckte verkligen om den. men kan också kanske bero på att jag inte läst boken med så har direkt inget att jämföra med. men värd att se verkligen :D

var i linköping idag och det gick väl bra så sett. mycket väntan och så men vår rädsla blev ganska bekräftat av vad vi fattade. det hade spridit sg från tinningen tillhalsen så de finns till stor chans i lymfsystemet. men ska upp nu på fredag igen då han ska akutopereras så får vi ju hoppas på de bästa. håll tummarna!
tack mina söta vänner! ni är guld värd allihop som orkar höra mig tjata på om detta!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej såna är äckliga. se där vad jag påverkar folk. nu har du börjat säga fucking. inte bra det här, hur ska detta sluta? snart ska jag till läkaren. jag mår illa av skräck. på riktigt.

Postat av: Alexandra

Hej! :) Detsamma gumman, verkligen. Ja vi ses väl i kväll? Hoppas du har en toppen dag!

2009-04-03 @ 09:10:45
URL: http://publishally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: