Sara Claesson -

it only get worse from here

ytterliggare en dag uppe på linköping. är hemma nu tack och lov men de har vart jobbigt de sista tre dagarna. M fick beskedet idag och det är elakartad cancer som spridit sig. hur mycket den har gjort det vet dom inte förens han opereras som sker akut efter påsk. det är en stor chans att han förlorar synen på ena ögat. eller rättare sagt han komemr nog att göra detta sen kommer strålbehandlingen fortgå i ca 6 månader. det är tufft att få ta såna här besked och inte ritkigt veta hur man handskas med de. går bara och väntar på at man ska bryta ihop och jag har inte gjort de än emn kommer nog göra de

M sa att det kommer att lösa sig. visst tycker M att de är jobbigt men som M sa så hade han misstankar om att de skulle vara just elakartad cancer och var på något sätt beredd på de. eller nja så beredd som man kan bli. M hade la vant sig med tanken iaf. men de är extremt jobbigt och man tror ju alltid saker dravvar alla andra men inte sig själv.

låter kanske dumt men hoppas att de går så smärtfritt som möjligt. M ska inte behöva plågas av detta. de kommer bli många resor fram och tillbaka från både linköing och ryhov och ppersonligen räknar jag väl med att åka med så mycket som jag bara kan både för mammas och M skull.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får hålla mig uppdaterad om hur det går. tycker om dig. ses snart igen tycker jag. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: