Sara Claesson -

another day another place

sitter och försöker att tugga mig mat. har tre visdomständer som bestämtsig för att växa ner samtidigt. jävla visdomständer. vilket gör att det blivit soppor och mjuka mackor i 2 dagar. ni som haft/har detta vet vad jag pratar om. hemskt är de

samtidigt som man är dunderglad och uppåt. har underbara vänner som finns där för en, mycket händer framöver med resor och så vidare, har träffat en som jag verkligen trivs med, skolan är snart slut osv. så finns det så mycket för tillfället som gör att man mår dåligt. har vänner som mår dåligt som man vill finnas där för, man mår själv dåligt med allt med M och därruntom, mina föräldrar mår dåligt och är nedstämd pga det, skolan hållerpå att ta kål på en och en omtenta vankas vidare osv. så det är ngt mittemellan. vissa dagar är toppenbra andra dagar är piss rent ut sagt jobbigt att ha det så. men hoppas att det blir bättre för alla parter snart.

igår var en bra dag. träffade ninni och tog en lunch på franska. sitta ute i solen och avnjuta en grillad salami brie macka med bonaqua päron dryck. såågott. underbart sällskap och underbar mat vad mer kan man begära en lördagsdag :D

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

ninni, suck. jag gillar verkligen inte det. men sars passar ju dig, du är en liten smitta som sätter sig på alla, haha. tack för igår. det var mys! ses ikväll baby. kom gärna tidigare om du känner för det. vad gott liljorna luktar i lägeneheten. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: