Sara Claesson -

A reason for this suffering and this long misery.

What if every living soul could be upright and strong?
Well, then I do imagine there will be sorrow.
Yeah there will be sorrow .


Fick veta en dålig nyhet idag som satte i princip hela ens liv i gungning. så samtidigt som jag skriver detta sitter jag och gråter, men jag måste få ur mig allt både i text och tårar. detta är ett känslosamt inlägg och jag måste bara få ur mig allt och det finns oftast inget bättre sätt än att skriva det eller att få prata av sig med någon. och det har jag gjort men det är inte tillräckligt just nu. och den person hade jag verlkligen velat ta detta med men just nu vet jag att personen inte klarar det utan de finns mycket den måste behöver bearbeta mer. för att vi båda är drabbade. därför har jag min blogg som ett bollplank där jag får ut hur jag känner och tycker ni det är larvigt så kan ni sluta läsa här!


som sagt fick veta en dålig nyhet och det kommer bara att bli värre. imorgon kommer antagligen svaret som alla väntar på. mina närmaste vänner visste om att jag skulle få ett besked idag och ingen av oss visste om det skulle vara positivt eller inte. men man märker vilka som verkligen håller sina ord, som är ens riktiga vänner och ställer upp för en och vilka som säger saker men inte följer deras löften. det finns en som jag speciellt pekar detta på som jag trodde var en av mina närmaste men som jag antag,ligen kan räkna bort just nu! och det sårar en ännu mer att man har öppnat sitt hjärta och ställt upp för den personen men man får inget tillbaka när man väl behöver de. men varför ska man omringa sig av folk som egentligen inte bryr sig om en och som bara hänger på för att det är kul!?
det sårar en mer att ha såna personer runtomkring sig mer än om en äkta vän skulle på något sätt såra en. för där vet man iaf att det är äkta.
ska man lyckas pressa ner en person så mycket att den blir sårad av just det beteendet. jag blir knäpp på vilka människor det egentligen finns. 
må allting bli så bra det kan bara. hoppas våra önskningar slår in och att vi får njuta av livet tillsammans ett tag till!
jag älskar dig!

// sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade älskade vän. allt kommer att bli bra. jag finns här! alltid och dygnet runt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: