Sara Claesson -

a day of sunshine another day of rain

har häxjakt efter en bok. men inte fasiken hittar man den. den enda informationen man får är att den ska komma in v.20 men lycka till... tentan är v.19. det var inte bra....
sitter och väntar på att få gå till bussen och ska in till stan och träffa jennie. alltid trevligt att träffa henne.

igår var en jätte trevlig dag. låg vid sandbankerna bakom elmia i solen och pratade och tog det bara lugnt. slutade med att vi kollade på the fast and the furious tokyo drift hemma hos han. det var ritkigt trevligt.

men nu blir de bussen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja usch dom var jobbiga. lycka till m plugget idag. ses snart igen. puss

Postat av: Tips

testa att fråga folk från förgående år efter boken.. för jag antar att det är kurslitteratur.. fins ju alltid någon som har den liksom.. fråga efter den på facebook eller liknande..

2009-04-08 @ 13:26:42
Postat av: Anonym

till TIPS: jag har verkligen försökt. men nackdelen är att alla jag hört med har redan lånat ut den. eftersom det är ca 30 elever om jag inte fattat fel som inte har boken som letar efter den. men tack iaf... det löser sig alltid på något sätt

2009-04-08 @ 19:01:06
URL: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: